به گزارش پیداگر نیوز، معاون حمل و نقل استان اصفهان گفت: واکسیناسیون فعالین صنعت حمل و نقل برون شهری استان‌ اصفهان‌ آغاز شد. محمدعلی صلواتی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آسیب‌های وارد شده به صنعت حمل و نقل کشور و استان اصفهان گفت: با هماهنگی‌های صروت گرفته فرآیند واکسیناسیون فعالان صنعت حمل ونقل […]

به گزارش پیداگر نیوز، معاون حمل و نقل استان اصفهان گفت: واکسیناسیون فعالین صنعت حمل و نقل برون شهری استان‌ اصفهان‌ آغاز شد.

محمدعلی صلواتی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آسیب‌های وارد شده به صنعت حمل و نقل کشور و استان اصفهان گفت: با هماهنگی‌های صروت گرفته فرآیند واکسیناسیون فعالان صنعت حمل ونقل دراستان اصفهان آغاز و واکسیناسیون بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالین این صنعت انجام شده است.

وی افزود: فرآیند ثبت نام تمامی فعالان صنعت حمل و نقل اعم از رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر و شرکت‌های حمل و نقل انجام شده است که برای دریافت نوبت اول واکسن خود می‌توانند به مرکز دایر شده واقع در خیابان آیت اله غفاری- کوچه شماره ۱۳ آستان مقدس زینبیه مراجعه کنند.

معاون حمل و نقل استان اصفهان تصریح کرد: کارنامه فعالین صنعت حمل و نقل استان اصفهان درسال‌های شیوع کرونا با وجود تمام خطرات و محدودیت‌ها، زرین و غرورانگیز است.

صلواتی با اشاره به رتبه اول استان اصفهان در حمل و نقل کالا و رتبه سوم حمل و نقل مسافر در سطح کشور گفت: واکسیناسیون فعالین صنعت حمل و نقل استان اصفهان به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرجمعیت‌ترین صنوف حمل و نقلی کشور، گام مهمی در ارتقا سلامت کشور به شمار می‌آید .