به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سایت my.medu.ir برای دریافت نوبت از مراکز سنجش تمامی مناطق و نواحی استان از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۲ فعال خواهد بود. روح اله خزائی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی اداره کل آموزش و پرورش استان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سایت my.medu.ir برای دریافت نوبت از مراکز سنجش تمامی مناطق و نواحی استان از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۲ فعال خواهد بود.

روح اله خزائی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی اداره کل آموزش و پرورش استان از فعالیت ۵۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین۱۴۰۲خبر داد و اظهار کرد: پایگاه‌های سنجش نوآموزان در سال ۱۴۰۲ برخلاف سال‌های گذشته، به جای تابستان در بهار فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به این‌که فرآیند نوبت‌دهی از اول فروردین ماه آغاز خواهد شد بیان داشت: سایت my.medu.ir برای دریافت نوبت از مراکز سنجش تمامی مناطق و نواحی استان از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۲ فعال خواهد بود و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به این سایت، شخصاً برای دریافت نوبت اقدام کنند.

خزائی ادامه داد: فرآیند دریافت نوبت به شیوه‌ای ساده و آسان طراحی شده تا خانواده‌ها بتوانند بدون نیاز به مراجعه به کافی‌نت این کار را انجام دهند و هزینه آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: سامانه نوبت‌دهی تا روز ۱۵ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود و لازم است تمام خانواده‌هایی که فرزند آن‌ها در مهرماه سال ۱۴۰۲ وارد پایه اول می‌شود با مراحعه به این سایت تا پایان مهلت مقرر نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

وی ضمن بیان این آمار که در استان اصفهان حدود ۳۵ هزار نوآموز پیش‌دبستانی از ۱۵ آبان تا ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱ فرآیند سنجش را تکمیل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که یک مرتبه این فرآیند را انجام داده‌اند، نیازی به مراجعه مجدد و سنجش دوباره ندارند.