به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان با مشارکت شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی آغاز شد. مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مصوبات هجدمین سفر شهرستانی کاروان دولت مردمی استان به شهرستان لنجان در خصوص عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان با مشارکت شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی آغاز شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مصوبات هجدمین سفر شهرستانی کاروان دولت مردمی استان به شهرستان لنجان در خصوص عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان بوده است خاطر نشان ساخت: طبق بررسی های صورت گرفته طی ۴ ماه عملیات اجرای شبکه جمع آوری ۸۰ واحد مسکن مهر لنجان به طول ۱۳۰۰ متر به پایان می رسد.

حسین اکبریان با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب در منطقه لنجان اعلام کرد: با اجرای حدود ۶۰۰ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در منطقه لنجان بیش از ۳۵ هزار و ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار و نصب شده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۵۲ درصد مردم منطقه لنجان تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار دارند که انتظار می رود با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت سایر نهادها و دستگاه ها در توسعه تاسیسات فاضلاب، مردم بیشتری در این منطقه از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شوند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با تاکید بر اجرای به موقع ودقیق پروژه های آب و فاضلاب در استان، با هدف جهاد خدمت رسانی تصریح کرد: همه اقدامات لازم در راستای بهره مندی هر چه بهتر و بیشتر مردم از خدمات آبفای استان و برخورداری از  آب شرب سالم و بهداشتی و همچنین جمع آوری ، انتقال و تصفیه فاضلاب به صورت شبانه روزی توسط فعالان صنعت آبفای استان در دستور کار قرار گرفته است.