به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان گفت: طرح رزمایش زمستانی۱۴۰۱ از امروز با حضور ۸۱۰ گروه امدادی و خدمت رسان در جاده های استان اصفهان برگزار می شود. سردار محمدرضا میرحیدری در مراسم آغاز رزمایش زمستانی سال ۱۴۰۱ بیان داشت: در اجرای این طرح مجموعاً۸۱۰ گروه فعالیت خواهند داشت و از امروز در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان گفت: طرح رزمایش زمستانی۱۴۰۱ از امروز با حضور ۸۱۰ گروه امدادی و خدمت رسان در جاده های استان اصفهان برگزار می شود.

سردار محمدرضا میرحیدری در مراسم آغاز رزمایش زمستانی سال ۱۴۰۱ بیان داشت: در اجرای این طرح مجموعاً۸۱۰ گروه فعالیت خواهند داشت و از امروز در جاده های استان مستقر شده تا امنیت را برقرار و به مسافران حادثه دیده امداد رسانی کنند.

وی برگزاری طرح رزمایش زمستانی ۱۴۰۱ را نشانگر وحدت و انسجام دستگاه های خدماتی جهت خدمت رسانی به مسافران جاده های برون شهری دانست و افزود: استان اصفهان به عنوان ۴راه اصلی حمل و نقل کشور حدود۱۲ هزار کیلومتر راه کشور را به خود اختصاص داده و رتبه نخست آزاد راه ها را دارد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: نیروهای پلیس،آتش نشانیففوریت های پزشکی،امدادخودرو،راهداری و دیگردستگاه های خدمات رسانی تلاش میکنند در طول فصل زمستان شرایط خوبی را در جاده ها فراهم کنند تا مسافران سفری ایمن را داشته باشند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:پلیس با تجهیزات جدید هوشمند از جمله پهبادهای پروازی و هلی شات، امنیت محورهای مواصلاتی استان را رصد می کند.