به گزارش پیداگرنیوز، مدیر مسئول مراکز آموزشی سبحان از آغاز بکار دوره های بوت کمپ موسسه آموزشی سبحان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد. محسن ملاحسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک دهه مبارک فجر بیان کرد: رویداد کارآفرینی بوت کمپ های مهارت آموزی تا اشتغال همزمان با جشن ملی ۱۴۰۰ در […]

به گزارش پیداگرنیوز، مدیر مسئول مراکز آموزشی سبحان از آغاز بکار دوره های بوت کمپ موسسه آموزشی سبحان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
محسن ملاحسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک دهه مبارک فجر بیان کرد: رویداد کارآفرینی بوت کمپ های مهارت آموزی تا اشتغال همزمان با جشن ملی ۱۴۰۰ در جهت افزایش مهارت آموزی و ارتقا سطح علمی افراد آغاز بکار کرد.
وی با بیان اینکه آموزش صرف و محض کمکی به افراد جویای کار نمی کند، گفت: در این راستا دوره های تخصصی را در بوت کمپ های مهارت آموزی تا اشتغال در آکادمی مهارت آموزی سبحان ایجاد کردیم.
مدیر مسئول مراکز آموزشی سبحان با اشاره به آغاز فعالیت این موسسه از سال ۷۹ تا کنون ادامه داد: در یک دورۀ آموزشی فشرده در کمترین زمان مهارت آموزشی تا اشتغال به فرد جویای کار داده می شود.
ملاحسینی با بیان اینکه تاب آوری قتصاد در کشور از شرایط خوبی برخوردار نیست، بیان داشت:در حوزه کار و اشتغال در کشور دچار بحران هستیم.
وی با بیان اینکه برای تکمیل چرخه کار توسعه فردی و انسانی ضروری است، گفت: فردی که سواد مالی ندارد به راحتی پول را از دست می دهد که در این زمینه توسعه فردی و مهارت شغلی را باید گسترش دهیم.
مدیر مسئول مراکز آموزشی سبحان با اشاره باینکه طبق آمار سازمان ملل کشور ایران در رتبه ۷۰ جهان است، اظهار کرد: در بوت کمپ های مهارت آموزی تا اشتغال، دوره های تخصصی را برای آموزش افراد و کارآفرینی آنها ایجاد کرده ایم.
محسن ملاحسینی با اشاره به خلاء بین صنعت و دانشگاه گفت: با برگزاری دوره های بوت کمپ ها افرادی که تجربه کافی ندارند آموزش داده می شوند وبا مهارت آموزی به بازار کار پیوند زده می شوند.
در ادامه مدیر اجرایی دوره های بوت کمپ مرکز آموزشی سبحان در جمع خبرنگاران گفت: بوت کمپ یک دورۀ آموزشی تحت ‌فشاربرای یادگیری سریع مهارت های لازم جهت اشتغال است .
خجسته ملاحسینی در ارتباط با تاریخچه بوت کمپ ها بیان داشت: در ابتدا این عبارت به معنای کمپ‌های نظامی آموزشی بود که برای استخدام نیروهای جوان برگزار می‌شد.
وی اضافه کرد: واژه بوت کمپ در سال ۱۸۸۸ توسط ارتش آمریکا برای کمپ‌های آموزشی سخت و فشرده بوجود آمد، اما این عبارت نیز در حوزه‌های دیگر ولی با همان مفهوم کلی استفاده می گردد.
خجسته ملاحسینی با بیان اینکه تقریباً همه اشخاص علاقه‌مند می‌توانند در دوره بوت کمپ شرکت کنند ، گفت: اما اولین گروه هدف مربوط به دانش آموزان و دانشجویان فارغ‌التحصیل است که هنوز وارد بازار کار نشده‌اند و در اصطلاح بیکار جویای کار هستند.
مدیر اجرایی دوره های بوت کمپ مرکز آموزشی سبحان ادامه داد: در دوره های بوت کمپ ها با کمترین زمان کارورزی جدی تری برای مهارت آموزان انجام می شود.
وی در ارتباط این دوره های آموزشی توضیح داد: بوت کمپ یک دوره آموزشی فشرده و کاملا مهارتی برای علاقه مند و با استعداد است که فرد با شرکت در آن‌ها طی فرآیند منظم هر روزه، دانش کاربردی را در زمینه‌ای مشخص به صورت تخصصی بدست می‌آورد و سپس می‌تواند به صورت حرفه‌ای وارد آن حوزه شود.
ملاحسینی افزود: بوت‌کمپ‌ها به شما کمک می‌کنند تا با آمادگی بیشتر با چالش‌های واقعی در بازار کار روبه ‌رو شوید. مطالب مهمی که بوت‌کمپ‌ها در طول دوره به شما می‌آموزند موجب می‌شود تا در مصاحبه شغلی و روند استخدام با مشکلات کمتری روبه‌رو شوید و بتوانید به شغل مناسبی دست پیدا کنید.
مدیر اجرایی دوره های بوت کمپ مرکز آموزشی سبحان گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل در کشور ما مربوط به فارغ‌التحصیلانی است که دارای توان تئوری بسیار بالایی هستند اما به خاطر نداشتن تجربه عملی در شرکت‎ها جایی برای آن‌ها وجود ندارد.
وی با بیان اینکه بوت کمپ به عنوان یک روش نوین برای پا گذاشتن به بازار کسب و کار، می‌تواند یک پلی میان صنعت و مرکزآموزشی باشد، افزود: برای حضور در این دوره‌ها الزامی به تحصیل در رشته‌های دانشگاهی مرتبط نیست، اما داشتن استعداد، پشتکار فراوان و همچنین آشنایی اولیه با مبانی مرتبط ضروری است.
خجسته ملاحسینی گفت:هدف از بوت کمپ ها این است که کارآموزانی که تاکنون درآن زمینه فعالیت حرفه‌ای نداشته‌اند با کمک این دوره های آموزشی می توانند تا شغل متناسب با بوت کمپ موردنظرخود را پیدا کنند.
مدیر اجرایی دوره های بوت کمپ مرکز آموزشی سبحان بیان داشت: افرادی نیز که تمایل به مهاجرت دارند، می توانید با مهارت هایی که در بوت کمپ ها آموزش می بینند براساس امکان سنجی و نیاز کشور مقصد را یافته و با دریافت یک مدرک با کد بین المللی اقدام کنند.
گفتنی است؛ مراکز آموزشی سبحان یکی از برجسته ترین مراجع تخصصی آموزش مکالمه زبان های خارجی، هنرهای تجسمی، فناوری اطلاعات، امور مالی و بازرگانی، مهارت های تخصصی دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش برای تمامی سنین از سطوح مقدماتی تا پیشرفته با مجوزهای داخلی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور، وزارت آموزش و پرورش ،سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در حوزه فناوری اطلاعات است.
مؤسسه فرهنگی هنری سبحان با در اختیار داشتن پنج مرکز مستقل (آکادمی بین المللی مهارت آموزی کامپیوتر در اصفهان، مرکز آموزش زبان، مرکز مهارت آموزی هنر و کاردانش، مجتمع آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در شهرستان مبارکه و اصفهان و شرکت فناوری اطلاعات سبحان رایان “ فاسکو“ ) بعنوان یک مرجع تخصصی و بین المللی آموزش و خدمات فرهنگی هنری ، با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریز ی کشور در زمینه آموزش کارکنان دولت و آموزش فرهنگیان ۲۰ سال سابقه درخشان فعالیت را در سابقه خود دارد. آموزشگاه کامپیوتر اصفهان و مبارکه گام مهمی در جهت افزایش مهارت آموزی و ارتقا سطح علمی افراد در تمامی سطوح برداشته است.