به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای«ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی، در نوبت بهمن ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد. حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای«ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی، در نوبت بهمن ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته در این دوره‌ ها از روز گذشته آغاز شده و تا پایان روز شنبه ۱۷دی ماه ادامه دارد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان برای اطلاع از کدرشته محل‌های این مرحله از پذیرش و شرایط و ضوابط ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده دانشجو به دفترچه‌ ثبت‌نام و اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و سپس نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود حداکثر تا ۲۰ کدرشته محل اقدام کنند.

دکترمروتی در مورد مدرک لازم برای ثبت نام و انتخاب رشته در دوره مذکور گفت: شرط لازم برای متقاضیان، داشتن دیپلم سه‌ساله نظام جدید ۳-۳-۶ (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و یا دیپلم سه‌ساله نظام ترمی/ سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش‌ساله نظری و فنی و حرفه‌ای) با تاریخ دانش‌آموختگی حداکثر تا ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۱ است.

وی تصریح کرد: چنانچه داوطلبان قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۴۰۱ باشند، درصورت قبولی در این مرحله از پذیرش، قبولی قبلی آنان لغو می‌شود و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و باید در رشته قبولی جدید ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند.

دکتر مروتی در پایان از داوطلبان خواست به منظور کسب اطلاعات لازم در این خصوص به اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش تکمیل ظرفیت مورخ ۷دی ماه که در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است مراجعه کنند.