به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۲۹۹ زندانی مالی و جرایم غیرعمد استان تا پایان تیر ماه سال جاری خبرداد. حجت الاسلام و المسلمین جعفری در حاشیه جلسه ستاد دیه استان ضمن اعلام این خبر گفت: در چهار ماه ابتدایی سال جاری با تلاش ستاد دیه ۲۹۹ نفر از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۲۹۹ زندانی مالی و جرایم غیرعمد استان تا پایان تیر ماه سال جاری خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در حاشیه جلسه ستاد دیه استان ضمن اعلام این خبر گفت: در چهار ماه ابتدایی سال جاری با تلاش ستاد دیه ۲۹۹ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با مجموع بدهی بیش از دویست شصت میلیارد تومان از زندان های استان اصفهان آزاد شدند.

وی افزود: این مبلغ شامل بیش از ۵۰ میلیارد تومان گذشت شکات، حدود ۱۶۰ میلیارد تومان پذیرش اعسار زندانیان، بیش از ۸ میلیارد تومان نقدینگی محکومان، بیش از ۳۰ میلیارد تومان کمک های بلاعوض از محل ستاد دیه و خیرین و حدود ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی بوده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه از این ۲۹۹ نفر، ۲۹۳ زندانی، مرد و ۶ زندانی زن بوده اند، بیان داشت: از این تعداد آزادی ۸۷ مورد مربوط به تیر ماه بوده است.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان ضمن تشکر از مردم نیکوکار و نوع دوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان بویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده اند، از شکات و خواهان های پرونده های مربوطه که طلب خود را بخشیدند به صورت ویژه تقدیر کرد.