به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله ۲۰۰ کیلویی مواد مخدر در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد. سرهنگ احمد نیکبخت بیان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله ۲۰۰ کیلویی مواد مخدر در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت بیان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از انتقال یک محموله مواد افیونی به مقصد استان های مرکزی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با رصد هوشمندانه صورت گرفته خودروی مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان شناسایی و سریعاً طی یک عملیاتی ضربتی با همکاری ماموران انتظامی  این شهرستان، متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل آن به مرجع قضائی گفت: پلیس مصمم به مبارزه جدی و قاطعانه با باندها و شبکه ها قاچاق مواد مخدر است و در این امر خطیر تمامی یگان ها و رده های  تخصصی با یکدگیر همکاری تنگاتنگی دارند و اجازه نخواهند داد تا این افراد به نیت شوم و پلید خود دست پیدا کنند.