به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۳دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در عملیات مأموران این پلیس خبر داد. سرهنگ مهدی سبحانی فر بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مأموران پلیس امنیت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۳دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در عملیات مأموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ مهدی سبحانی فر بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و استفاده غیر مجاز از تعدادی ماینر در یکی از کارگاه های سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این کارگاه اعزام و در بازرسی از محل تعداد۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق که به صورت غیر قانونی نگهداری و بهره برداری می شد را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان ارزش ماینر های قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال اعلام و گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه اقدامی که باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شود برخورد می کند و از مردم نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.