به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۶ میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در ایست و بازرسی شهید امامی خبر داد. سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید” امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۶ میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در ایست و بازرسی شهید امامی خبر داد.

سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید” امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه خودرو مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودروها، تعداد ۱۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ارزش محموله های مکشوفه را ۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه رانندگان خودروها پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.