محسنی درباره اولویت تماس ها گفت: این تماس ها در سه سطح عادی، فوری و خیلی فوری تقسیم می شوند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۵۷ تماس عادی، ۳ هزار و ۹۹۹ تماس فوری و ۲۶۵ تماس، جزء تماس های خیلی فوری بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: به منظور رسیدن به محل حادثه در کوتاهترین زمان ممکن، تمامی خودروها و موتور سیکلت های امدادی مجهز به سیستم های نوین و سیستم های AVL و IVR هستند که تمام فعالیت های آنها از طریق مرکز پیام ۱۹۴، رصد و گزارش کار آنها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می شود و این امر موجب افزایش رضایت مشترکین در سطح استان شده است.
وی اظهار داشت: واحد ۱۹۴ علاوه بر امداد خودرویی با بهره گیری از نیروهای امداد موتورسوار، باتوجه به ترافیک موجود در برخی از مناطق کلان شهر اصفهان، زمان امدادرسانی را به حداقل ممکن رسانده که این اقدام ارزشمند احتمال بروز خطرات را به طور چشمگیری کاهش داده است.
محسنی افزود: با توجه به اینکه اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت های گاز در تمام ساعات شبانه روز به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به مشترکین محترم گاز طبیعی هستند از شهروندان گرامی تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه حادثه مرتبط با گاز در سطح معابر یا منازل شهری و روستایی مراتب را از طریق تماس با سامانه امداد ۱۹۴ اطلاع رسانی کنند.
























Friday, 14 November , 2025