به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد. سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی محموله ای از کالای قاچاق در انبار یک باربری در شهرستان اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در حضور متصدی باربری از این مکان بازدید کردند که در نتیجه عملیات صورت گرفته ۵ هزار و ۳۲۸ عدد انواع لوازم آشپزخانه شامل استکان و فنجان که همگی فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی انجام یافته توسط کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است گفت: کالا های مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منتقل و متصدی باربری هم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.