به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راه استان از فوت ۳ سرنشین خودروی پراید و مجروح شدن ۲ نفر دیگر در اثر حادثه رانندگی در محور تیران -عسگران خبرداد. سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره حادثه رانندگی خودرو در در محور تیران – عسگران بلافاصله مأموران این پلیس جهت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راه استان از فوت ۳ سرنشین خودروی پراید و مجروح شدن ۲ نفر دیگر در اثر حادثه رانندگی در محور تیران -عسگران خبرداد.

سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره حادثه رانندگی خودرو در در محور تیران – عسگران بلافاصله مأموران این پلیس جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و سایر نیروهای امدادی در محل مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید ۱۳۱ از جاده منحرف و دچار واژگونی شده که متأسفانه در این حادثه ۳ سرنشین عقب خودرو به علت شدت جراحات وارده فوت و راننده و دیگر سرنشین جلوی خودرو مجروح شده که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به این که علت حادثه از سوی کارشناسان این پلیس، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شده به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین و مقررات و خودداری از رانندگی هنگام خستگی از وقوع این چنین حوادث ناگواری پیشگیری کنند.