به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز یازدهم اسفند ماه با شاخص کیفی ۱۱۵ درشرایط ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۱۰، استانداری با ۱۰۳، پروین با ۱۴۱ و بزرگراه خرازی با ۱۰۸ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در رودکی با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز یازدهم اسفند ماه با شاخص کیفی ۱۱۵ درشرایط ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۱۰، استانداری با ۱۰۳، پروین با ۱۴۱ و بزرگراه خرازی با ۱۰۸ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در رودکی با ۶۸ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

همچنین کیفیت هوا در ۲ ایستگاه سپاهان‌شهر با ۹۷ و میرزا طاهر با ۹۶ AQI در وضعیت قابل قبول  و در ایستگاه کردآباد با میانگین ۱۵۶ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

در حال حاضر دانشگاه صنعتی با ۱۴۹، میدان باهنر با ۱۲۰، میدان انقلاب با ۱۱۲، میدان فیض با ۱۱۸، ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۱۴، رهنان و فرشادی با ۱۱۷ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

شاخص هوا در منطقه صنعتی سجزی با ۹۹، شاهین‌شهر با ۶۵ و مبارکه با ۹۰ AQI در وضعیت قابل قبول و در سایر شهرها از جمله نجف‌آباد، کاشان، زرین‌شهر، خمینی شهر و منطقه صنعتی دولت آباد دائم قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.