به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز دهم دی ماه با شاخص کیفی ۱۶۰ درشرایط ناسالم برای همه شهروندان ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا در بلوار کاوه با ۱۶۷، میدان باهنر با ۱۶۴، انقلاب با ۱۶۳، محله ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۶۰، خیابان فرشادی با ۱۵۹، رهنان و میدان فیض با ۱۵۸ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز دهم دی ماه با شاخص کیفی ۱۶۰ درشرایط ناسالم برای همه شهروندان ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا در بلوار کاوه با ۱۶۷، میدان باهنر با ۱۶۴، انقلاب با ۱۶۳، محله ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۶۰، خیابان فرشادی با ۱۵۹، رهنان و میدان فیض با ۱۵۸ و خیابان میرزا طاهر با ۱۵۲ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان قرار دارد.

در حال حاضر شاخص کیفی هوا در خیابان استانداری با ۱۶۶، پروین با ۱۶۰ و بزرگراه خرازی با ۱۷۰ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در ایستگاه احمدآباد با ۱۳۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

امروز همچنان ایستگاه‌های رودکی، جی، باغ غدیر، دانشگاه اصفهان و خواجو قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.