به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۲۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال در خمینی شهر خبر داد. سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر وجود […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۲۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال در خمینی شهر خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر وجود کالای قاچاق در یک باب مغازه لوازم خانگی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات انواع لوازم خانگی خارجی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و… که همگی فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۲۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.