به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از ۷۰ تُن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان حین گشت زنی هدفمند و هوشمندانه خود به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از ۷۰ تُن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان حین گشت زنی هدفمند و هوشمندانه خود به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل آرد مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد آردها فاقد مجوز قانونی بوده وبه صورت خارج از شبکه توزیع حمل می شوند، افزود: در ادامه با اعترافات راننده خودرو انباری که آردهای خارج از شبکه توزیع به صورت غیر بهداشتی و غیر قانونی در آن دپو شده بودند شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و با حضور ماموران اداره اطلاعات و پلیس اطلاعات از محل بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه در مجموع این عملیات ۷۰ تُن و ۵۶۰ کیلو آرد یارانه ای کشف شد، ارزش آردهای مکشوفه را توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با دستور مرجع قضائی محموله مکشوفه بین تعدادی از نانوایان سطح شهرستان که به دلیل نداشتن آرد اقدام به تعطیلی کرده بودند تقسیم شد.

سرهنگ کاکاوند از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده قاچاق و عرضه خارج از شبکه و اخلال در نظام توزیعی برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارسال شد اما تحقیقات برای شناسایی سایر افراد دخیل در این پرونده کماکان ادامه دارد.