به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورا مصمم است با اعلام گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص درباره پروژه شهید کشوری و تخلفاتی که صورت گرفته، چه از سوی مدیران شهرداری در گذشته و چه از سوی شرکت مورد نظر، به دادگستری شکایت کند تا حق مردم استیفا شود. محمد نورصالحی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورا مصمم است با اعلام گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص درباره پروژه شهید کشوری و تخلفاتی که صورت گرفته، چه از سوی مدیران شهرداری در گذشته و چه از سوی شرکت مورد نظر، به دادگستری شکایت کند تا حق مردم استیفا شود.

محمد نورصالحی درباره تخلفات صورت گرفته مبنی بر آغاز ساخت و ساز بدون پروانه در شهرک شهید کشوری اظهار کرد: پروژه ۱۳ ساله از فراجا با گستره جمعیتی یک هزار نفر که مشکلات پیچیده‌ای داشت و نیازمند مساعدت مدیریت شهری بود، با همکاری شورا و شهرداری حل شد.

وی افزود: این نشان می‌دهد ما با تأمین مسکن اقشار مختلف مردم مشکلی نداریم اما تأکید داریم که برخورد غیرقانونی و استفاده از رو‌ش‌های غیر متعارف برای اجرای یک پروژه شهری صحیح نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از استاندار و معاونت عمرانی و ارشد نظامی آجا در اصفهان درخواست می‌کنیم که این موضوع را پیگیری و مدیریت کنند. امیدواریم این اتفاق نیفتاده باشد یا اگر رخ داده نیز مدیریت شود در غیر صورت شهرداری برای ارائه خدمات در آن منطقه تصمیم دیگری خواهد گرفت.

نورصالحی تصریح کرد: شورا مصمم است با اعلام گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص درباره پروژه شهید کشوری و تخلفاتی که صورت گرفته، چه از سوی مدیران شهرداری در گذشته و چه از سوی شرکت مورد نظر، به دادگستری شکایت کند تا حق مردم استیفا شود.