به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با کوشش شبانه روزی تلاشگران عرصه ارتباطات در مخابرات منطقه اصفهان، علی رغم سخت ترین شرایط جوی حاصل از بوران برف، ارتباطات مخابراتی در شهرستان چادگان اصفهان پایدار شد. در پی بارش برف شدید و مسدودی راه های ارتباطی و قطعی چند روزه برق سایت BTS پرمه کوه شهرستان چادگان، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با کوشش شبانه روزی تلاشگران عرصه ارتباطات در مخابرات منطقه اصفهان، علی رغم سخت ترین شرایط جوی حاصل از بوران برف، ارتباطات مخابراتی در شهرستان چادگان اصفهان پایدار شد.

در پی بارش برف شدید و مسدودی راه های ارتباطی و قطعی چند روزه برق سایت BTS پرمه کوه شهرستان چادگان، به همت معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان و با همکاری پرسنل اداره برق، سپاه پاسداران و هیئت کوهنوردی شهرستان چادگان، این سایت رفع ایراد و برق دار شد و بدین وسیله ارتباط بیش از ۳۰ روستا پایدار گردید.

گفتنی است، سایت پرمه کوه از مرتفع ترین سایت های استان می باشد و در بارش های اخیر چندین بار دچار مشکل شده که با تلاش کارکنان معاونت ارتباطات سیار، اداره برق شهرستان و اهالی در چندین نوبت برف روبی و رفع ایراد شده است.

لازم به ذکر است، مسئول اداره هواشناسی شهرستان چادگان در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم با اشاره به شرایط جوی این شهرستان گفته است: ارتفاع برف در شهر چادگان ۳۵ سانتی متر و در دیگر نقاط شهری و روستایی این شهرستان بین ۳۰ تا ۴۵ سانتی متر در روزهای گذشته ثبت شده است.

وحید معینی افزوده است: بیشترین بارش‌ها در روستا‌های شهرستان چادگان در روستا‌های دولت آباد گل سفید، فراموشجان، دهکلبعلی و اورگان رخ داده است.