به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز چهاردهم دی ماه برای ششمین روز متوالی با شاخص کیفی ۱۶۷ درشرایط ناسالم برای همه شهروندان ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا در خیابان احمدآباد و پروین با ۱۵۴، استانداری با ۱۶۷، بزرگراه خرازی با ۱۵۸ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز چهاردهم دی ماه برای ششمین روز متوالی با شاخص کیفی ۱۶۷ درشرایط ناسالم برای همه شهروندان ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا در خیابان احمدآباد و پروین با ۱۵۴، استانداری با ۱۶۷، بزرگراه خرازی با ۱۵۸ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

در حال حاضر شاخص کیفی هوا در ایستگاه کردآباد با ۱۸۱، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۸۰، میدان انقلاب با ۱۷۴، میدان باهنر و بلوار کاوه با ۱۷۲، سپاهان شهر با ۱۷۱، رهنان و میدان فیض با ۱۷۰، محله ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۶۷، فرشادی با ۱۶۵ و خیابان میرزا طاهر با ۱۵۹ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

امروز ایستگاه‌های پایش هوا سجزی با ۱۱۷ مبارکه با ۱۰۹ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و شاهین شهر با ۹۱ AQI در وضعیت قابل قبول گزارش شد هاست.

گفتنی است؛ مابقی ایستگاه‌ها در شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی‌شهر، زرین‌شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان نیز قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.