به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و پنجم بهمن ماه با شاخص کیفی ۶۰ درشرایط سالم ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا در خیابان احمدآباد با ۹۵، استانداری با ۷۲، خیابان پروین با ۹۹، بزرگراه خرازی با ۸۰ و رودکی ۵۹ AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد. همچنین کیفیت هوا در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و پنجم بهمن ماه با شاخص کیفی ۶۰ درشرایط سالم ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا در خیابان احمدآباد با ۹۵، استانداری با ۷۲، خیابان پروین با ۹۹، بزرگراه خرازی با ۸۰ و رودکی ۵۹ AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

همچنین کیفیت هوا در چهار ایستگاه پایش خیابان فیض با ۴۷، فرشادی با ۴۴، محله ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۴۱ و میرزا طاهر با ۲۱ AQI در وضعیت پاک است.

امروز شاخص هوا در ایستگاه پایش بلوار کاوه با ۶۴، دانشگاه صنعتی با ۶۱، میدان انقلاب با ۵۹، کردآباد و رهنان با ۵۶ و میدان باهنر با ۵۱ AQI وضعیت قابل قبول ثبت شده است.

امروز ایستگاه‌های پایش هوا در شاهین شهر با ۶۹ در وضعیت قابل قبول و در مبارکه با ۲۷ AQI در وضعیت پاک بوده و مابقی ایستگاه‌ها در شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی‌شهر، زرین‌شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان نیز قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.