به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری گفت: نقش شرکت مخابرات ایران در توسعه ارتباطات زیرساختی بی بدیل است. روحانی نژاد دربازدید از مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه تخصیص امکانات بهتر از رگولاتوری به اپراتورها برای توسعه بازار ارتباطات ضروری است، اظهار داشت: نقش شرکت مخابرات […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری گفت: نقش شرکت مخابرات ایران در توسعه ارتباطات زیرساختی بی بدیل است.

روحانی نژاد دربازدید از مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه تخصیص امکانات بهتر از رگولاتوری به اپراتورها برای توسعه بازار ارتباطات ضروری است، اظهار داشت: نقش شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور نقش بی بدیلی به ویژه در توسعه بخش های ثابت، دیتا و برنامه های فیبر نوری است.

وی افزود: امیدواریم شرکت مخابرات ایران با استفاده از ظرفیت گسترده ارتباطی خود با تعامل و همکاری با بخش های هم عرض و بالادستی بتواند تحولی قابل توجه در حوزه خدمت رسانی با فیبر برای مشترکین به ارمغان بیاورد.

سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری با بیان اینکه از سوی رگولاتوری امکانات بیشتری اختصاص می دهیم تا توسعه ارتباطات در کشور با عدالت ارتباطی همگام شود، اظهار داشت: بهتر است شرکت مخابرات ایران بخش بزرگی از جریان درآمدی و همچنین، ارائه خدمات خود را به لایه عمده فروشی انتقال دهد و البته تعرفه این بخشها نیز به صورت عادلانه اصلاح شود تا تمام بازیگران این حوزه و خود شرکت مخابرات ایران بتوانند از صرفه اقتصادی و توسعه همه جانبه در بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور برخوردار شوند.