به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: تهران آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دارد اما در روزهای پایانی هفته در تهران شاهد بارش باران هستیم. فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز و روزهای آتی تشریح کرد و گفت: در مناطقی از غرب، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: تهران آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دارد اما در روزهای پایانی هفته در تهران شاهد بارش باران هستیم.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز و روزهای آتی تشریح کرد و گفت: در مناطقی از غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز، شرق و استان کرمان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی را داریم و در استان‌های ساحلی خزر وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما همراه با بارش باران و ارتفاعات البرز بارش برف رخ می‌دهد.

گودرزی ادامه داد: فردا چهارشنبه نیز در مناطقی از یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و در سواحل شمالی بارش پراکنده باران رخ می‌دهد و در استان‌های مرزی شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به وقوع می‌پیوندد.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی از غرب کشور که به تدریج در نوار غربی کشور بارش ها آغاز می شود و در شمال خوزستان، ایلام و جنوب لرستان بارش ها شدیدتر است و هم‌وطنان عزیز در این مناطق تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش شدید در قزوین و تهران خبر داد و گفت: در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، بارش‌های پراکنده و در سواحل شمالی کشور رگبار باران و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی توضیح داد: امروز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل هوا سردتر می‌شود و این هوای خنک تا روز پنج‌شنبه ماندگار است.

به گفته گودرزی، امروز و فردا دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود و تهران آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دارد اما در روزهای پایانی هفته در تهران شاهد بارش باران هستیم.