به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه در عرصه‌های مختلف دستاوردهای زیادی را رقم زده که این دستاوردها باید به بهترین شکل برای مردم روایت شود. امیرحسین کمیلی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در آیین گرامیداشت سی‌سالگی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه در عرصه‌های مختلف دستاوردهای زیادی را رقم زده که این دستاوردها باید به بهترین شکل برای مردم روایت شود.

امیرحسین کمیلی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در آیین گرامیداشت سی‌سالگی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد مبارکه به‌عنوان یک افتخار ملی شناخته شده و صنایع زیادی از این شرکت منتفع می‌شوند.

وی با اشاره به گستره فعالیت‌های فولاد مبارکه به وسعت ایران افزود: این شرکت امروز به‌عنوان سرمایه‌ای ملی، صنعتی پیشتاز در عرصه‌های مختلف است و اقدامات ارزشمندی در زمینه‌هایی نظیر احداث نیروگاه و حفظ محیط زیست انجام داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز با جنگ روایت‌هایی روبه‌رو هستیم که از همه‌سو به اذهان عمومی منتقل می‌شود؛ متأسفانه بعضاً روایت‌های ناصحیحی از فولاد مبارکه نقل شده و ممکن است این روایت‌ها به نشان تجاری این شرکت خدشه وارد کند که به همین دلیل همه کارکنان این شرکت و دیگر نخبگان وظیفه روایت‌گری صحیح به مردم را برعهده دارند.

وی با بیان این که فولاد مبارکه افتخار ملی و یکی از فرزندان شایسته انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: این شرکت در عرصه‌های مختلف دستاوردهای زیادی را رقم زده که این دستاوردها باید به بهترین شکل برای مردم روایت شود.

کمیلی در پایان تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌هایی که فولاد مبارکه در سال جاری در زمینه‌های فناورانه با شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد کرده، به‌زودی منجر به جهش‌های چشم‌گیری در زیست‌بوم فناوری کشور خواهد شد.