به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوزر، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال سپاهان با نتیجه ۲ بر یک به ذوب آهن راشکست داد. در هفتاد و دومین دربی فوتبال اصفهان دوتیم فوتبال سپاهانو ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوزر، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال سپاهان با نتیجه ۲ بر یک به ذوب آهن راشکست داد.

در هفتاد و دومین دربی فوتبال اصفهان دوتیم فوتبال سپاهانو ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک سپاهان به پایان رسید.

زردپوشان اصفهانی این دیدار را با ترکیب پیام نیازمند، مسعود ریگی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، جلال‌الدین علی‌محمدی، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، سید محمد کریمی، محمد دانشگر، شهریار مغانلو و میلسون باربوسا آغاز کردند.

در آن سوی میدان نیز حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، سجاد شوری، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمد سطانی‌مهر، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی ۱۱ بازیکن ترکیب ذوب‌آهن برابر سپاهان را تشکیل دادند.

گل های این بازی را محمدحسین اسلامی در دقیقه ۱۰ برای ذوب آهن و شهریار مغانلو در دقیقه ۵۱ و فرشاد احمدزاده در دقیقه ۵۴ برای سپاهان به ثمر رساندند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال سپاهان با ۴۲ امتیاز در صدر جدول است و ذوب آهن هم با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت‌ها جای دارد.