به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۳:۱۰ در برنامه رادیویی «صدای شهر» با شهروندان اصفهانی گفت‌وگو می‌کند. در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام دهه مبارک فجر، علی قاسم‌زاده امروز دوازدهم بهمن ساعت ۱۳:۱۰ تا ۱۴ در برنامه رادیویی صدای شهر با شهروندان اصفهان گفت‌وگو می‌کند. از آنجایی که […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۳:۱۰ در برنامه رادیویی «صدای شهر» با شهروندان اصفهانی گفت‌وگو می‌کند.

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام دهه مبارک فجر، علی قاسم‌زاده امروز دوازدهم بهمن ساعت ۱۳:۱۰ تا ۱۴ در برنامه رادیویی صدای شهر با شهروندان اصفهان گفت‌وگو می‌کند.

از آنجایی که مدیریت شهری اصفهان در این دوره «اصفهان من شهر زندگی» را محور فعالیت‌های خود قرار داده است، بر اصل پاسخگویی، مشارکت مردمی در رفع مشکلات شهر، احقاق حقوق شهروندان و تعامل مستقیم و بی واسطه با آنها تأکید ویژه‌ای دارد.

شهروندان می‌توانند در این برنامه رادیویی از منزل یا محل کار خود با شهردار اصفهان مرتبط شوند، بی‌شک پیگیری‌های لازم از سوی مدیریت شهری جهت رفع مسائل و دغدغه‌های مردم انجام خواهد شد.

این برنامه به صورت زنده روی موج رادیویی ای. ام ۸۳۷ کیلوهرتز و اف. ام ۹۵ مگاهرتز پخش می‌شود و شهروندان می‌توانند برای طرح پرسش‌های خود با شماره تماس ۳۲۲۴۰۱۵۳ تماس بگیرند یا سوالات خود را به شماره مجازی ۰۹۱۳۰۸۰۸۸۳۷ ارسال کنند.