به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق زورگیر در کمتر از ۳ ساعت طی عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره زورگیری در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق زورگیر در کمتر از ۳ ساعت طی عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره زورگیری در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد فرد سارق با یک دستگاه خودرو سواری تحت عنوان مسافرکش شاکی را سوار خودرو کرده و پس از طی مسافتی با تهدید اقدام به سرقت گوشی موبایل،کارت بانکی و دریافت رمز آن کرده وپس از پیاده کردن شاکی از خودرو اقدام به برداشت مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال از حساب وی می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این راستا مأموران کلانتری۳۴ با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند کمتر از ۳ ساعت سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد بر مقابله قاطع پلیس با سارقان و مخلان امنیت شهروندان تأکید و از مردم خواست هنگام سوار شدن به خودرو های مسافربر شخصی دقت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوکی، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.