به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری ۲سارق باغ های شهرستان آران و بیدگل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و اعتراف متهمان به ۱۴ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از باغداران شهرستان آران و بیدگل مبنی بر سرقت اموال و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری ۲سارق باغ های شهرستان آران و بیدگل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و اعتراف متهمان به ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از باغداران شهرستان آران و بیدگل مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات از باغ های آنها موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان تحت پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و ادله لازم، نهایتاً  رد پای ۲ سارق سابقه دار را در این سرقت ها به دست آورده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: متهمان که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بودند اما وقتی با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس روبرو شدند به ناچار لب به اعتراف باز کرده و به ۱۴ فقره سرقت از باغ های شهرستان  اقرار کردند که در این خصوص تمام مال باختگان شناسایی و با تنظیم شکایت آنان متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ تُرکیان در خاتمه اظهار داشت: به باغ داران توصیه می کنیم در نگهداری اموال و تجهیزات خود دقت لازم را داشته و برای پیشگیری از سرقت یک نگهبان مطمئن را بکارگیری کنند و یا تجهیزات ایمنی، ضد سرقت و دزدگیر را در باغ خود نصب نمایند.