به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک شرور سابقه دار که به دلیل انجام شرارت های متعدد تحت تعقیب بود در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: با تلاش شبانه روزی تیم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک شرور سابقه دار که به دلیل انجام شرارت های متعدد تحت تعقیب بود در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: با تلاش شبانه روزی تیم های عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان یکی از اراذل و اوباش متواری که به دلیل انجام شرارت های متعدد از جمله تیراندازی ، تخریب ، آتش سوزی ، ایجاد رعب و وحشت ، سلب آسایش و آرامش شهروندان ، اخلال در نظم عمومی و… تحت تعقیب بود شناسایی و در یک عملیات منسجم و دقیق در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم دارای بیش از ۲۰ فقره سابقه کیفری و انتظامی بود افزود: این شرور پس از دستگیری به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و با قرار قانونی روانه زندان شد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و اجازه نخواهد داد هیچ کس به این نیاز مبرم و اصلی مردم تعرض کند.