به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقان منازل غرب اصفهان که اقدام به سرقت ۴۰ میلیارد ریال اموال مردم کرده بودند، خبر داد. سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان در راستای اجرای طرح بزرگ “ذوالفقار” به دنبال شکایت تعدادی از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقان منازل غرب اصفهان که اقدام به سرقت ۴۰ میلیارد ریال اموال مردم کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان در راستای اجرای طرح بزرگ “ذوالفقار” به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در منطقه غرب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازلشان موضوع را به صورت تخصصی پیگیری کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های وقوع جرم و جمع آوری آثار بجامانده از سارقان و همچنین انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی در نهایت رد پای باندی متشکل از ۳ نفر از سارقان سابقه دار را به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته مخفیگاه اعضای این باند شناسایی که بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر ۳ متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان هنگامی که با مدارک و مستندات و ادله محکم پلیس مواجه شدند لب به اقرار باز کرده و به ۶ فقره سرقت منزل در غرب شهر اصفهان اقرار کردند.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این سارقان را  ۴۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند و تلاش برای دستگیری مالخران و کشف اموال مسروقه کماکان در دستور کارآگاهان قرار گرفت.