به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقانی که ۲۰۰ میلیارد ریال اموال مردم را از منازلشان سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد. سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوص اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقانی که ۲۰۰ میلیارد ریال اموال مردم را از منازلشان سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوص اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان در راستای اجرای طرح بزرگ “ذوالفقار” به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در منطقه غرب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازلشان موضوع را به صورت تخصصی دنبال کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های وقوع جرم و جمع‌آوری آثار بجامانده از سارقان و همچنین انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی در نهایت رد پای باندی متشکل از ۴ نفر از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها بدست آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر ۴ متهم را دستگیر کردند.

وی از کشف مقادیری طلاجات، سکه و .. در بازرسی از مخفیگاه متهمان که ارزش آنها توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده خبر داد و تصریح کرد: سارقان هنگامی که با مدارک و مستندات و ادله محکم پلیس مواجه شدند صراحتاً به ۱۱ فقره سرقت اموال از منازل شهروندان ساکن در غرب شهر اصفهان اقرار کردند.

هاشمی‌فر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش مجموع اموال به سرقت رفته توسط این سارقان را ۲۰۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند و تلاش برای دستگیری مالخران و کشف اموال مسروقه کماکان در دستور کارآگاهان قرار گرفت.