به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانان را امنیت سازان کشور عنوان و بر استفاده هرچه بیشتر از این قشر در طرح ها و برنامه های پلیس تاکید کرد. سردار محمدرضا میرحیدری درپیامی سالروز ولادت با سعادت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانان را امنیت سازان کشور عنوان و بر استفاده هرچه بیشتر از این قشر در طرح ها و برنامه های پلیس تاکید کرد.

سردار محمدرضا میرحیدری درپیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت . در این پیام آمده است:

« حضرت علی اکبر (ع) نمونه یک جوان به تمام معنا با اخلاق، با ادب و با وقار و متانت بود. او شبیه ترین انسان ها خلقاً و خُلقاً به پیامبر مهربانی ها حضرت رسول اکرم (ص) بود. نام گذاری این روز فرخنده به نام روز جوان فتح بابی برای رشد و تعالی جوانان در سایه برکات و توجهات حضرتش است تا با الگو قرار دادن چنین شخصیت برجسته ای زمینه دست یابی به کمال و سعادت دنیا و آخرت خود را فراهم آورند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در خصوص جوانان فرمودند: جوانان پیشران و موتور حرکت نظام هستند و اعتماد به جوانان به منزله خلق موفقعیت های برتر و بهره وری از ابتکارات و نوآوری در جهت پیشرفت هر مجموعه ای می باشد.

امروز جوانان برومند انقلاب اسلامی به عنوان امنیت سازان کشور محسوب می شوند و بدنه اصلی پلیس کشور را نیز جوانان عزیزی تشکیل می دهد که با تاسی به جوان فدایی دشت کربلا حضرت علی اکبر (ع) جانشان را در راه امنیت و آرامش نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حریم ولایت فدا می کنند.

بی تردید انقلاب اسلامی ایران یکی از جوانگراترین انقلاب های تاریخ بشر بود چرا که این انقلاب به دست جوانان به بار نشست و در ادامه با خون همین جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی تثبیت شد و امروز هم  همین جوانان هستند که اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشانده و حافظ امنیت این آب و خاک هستند.

اینجانب فرا رسیدن یازدهم شعبان العمظم سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به همه مردم ایران به خصوص جوانان عزیز تبریک و تهنیت عرض کرده و آمادگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای استفاده هرچه بیشتر از جوانان عزیز در طرح ها و برنامه های پلیس را اعلام می کنم و معتقدم با حضور و مشارکت نخبگان جوان جامعه در عرصه نظم و امنیت و ارائه ایده ها و نظرات و طرح های علمی و پژوهشی آنها می توانیم آینده ای روشن و پربار را رقم بزنیم.»