به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از غرفه اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، جهان بدون ایران و ایران بدون اصفهان را بی‌معنا عنوان کرد.   علی دارابی در بازدید از غرفه اصفهان که با حضور علیرضا ایزدی مشاور وزیر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از غرفه اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، جهان بدون ایران و ایران بدون اصفهان را بی‌معنا عنوان کرد.

 

علی دارابی در بازدید از غرفه اصفهان که با حضور علیرضا ایزدی مشاور وزیر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان همراه بود، در جمع خبرنگاران، گفت: سال گذشته در بازدیدم از غرفه اصفهان متوجه شدم که در یک اقدام بدیع و نوآورانه، فعالان گردشگری استان اصفهان اقدام به معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان با استفاده از فن‌آوری‌های نوین مجازی کرده‌اند.

 

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور ادامه داد: امسال نیز در یک رخداد بزرگ، ضمن معرفی مجازی جاذبه‌های گردشگری استان، تورهای مجازی اصفهان گردی با حضور راهنمایان مجرب در این غرفه بزرگ و عظیم انجام می‌شود.

 

او افزود: بی‌تردید جهان بدون ایران و ایران بدون اصفهان مفهومی ندارد، پس باید تلاش کنیم در این نمایشگاه ضمن ارائه تجربیات تمامی استان‌ها به یکدیگر، فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری گردشگری را در پهنه استان زیبای اصفهان در این نمایشگاه به همگان معرفی کنیم.