به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم می‌روند. بعد از ۶۳ بازی و یک ماه هیجان‌انگیز روی زمین چمن، فرانسه و آرژانتین  در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ یکشنبه، ساعت ۱۸ به وقت دوحه (۱۸:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه لوسیل به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم می‌روند.

بعد از ۶۳ بازی و یک ماه هیجان‌انگیز روی زمین چمن، فرانسه و آرژانتین  در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ یکشنبه، ساعت ۱۸ به وقت دوحه (۱۸:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم می‌روند.

هواداران می‌توانند از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی در ورزشگاه حاضر شوند و مراسم اختتامیه را در حضور ۸۸ هزار تماشاگر ورزشگاه لوسیل از دست ندهند.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها به مدت ۱۵ دقیقه برگزار می‌شود و ۲۹ روز رقابت را با شعر و موسیقی به جهان نشان می‌دهد.

در این مراسم که از سوی فیفا به نام «یک شب به یادماندنی» نامیده شده است، ترکیبی از آهنگ‌های رسمی که لحظات به یاد ماندنی مسابقات را رقم زده‌اند، اجرا خواهد شد.

«داویدو و عایشه» آهنگ «(هیا هیا) بهتر با هم» را خواهند خواند، «اوزونا و گیمز» آهنگ «آرهبو» را اجرا خواهند کرد و ترکیب کامل زنانه نورا فتحی، بلقیس، رحمه ریاض و منال موسیقی «آسمان را رو روشن کن» را اجرا خواهند کرد.