به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها خدمات نیز به هزینه عوارض کل شهرداری اضافه شد که تا سی‌ام بهمن باید انتشار عمومی پیدا کند و تکلیف داریم تا پانزدهم بهمن این موارد را به تصویب برسانیم. محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور هفتاد و پنجمین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها خدمات نیز به هزینه عوارض کل شهرداری اضافه شد که تا سی‌ام بهمن باید انتشار عمومی پیدا کند و تکلیف داریم تا پانزدهم بهمن این موارد را به تصویب برسانیم.

محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورا با تبریک میلاد امام جواد (ع)، ولادت امام علی (ع) و آغاز دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی از تولد تا امروز فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و مردم سختی‌ها و دشوارهایی را برای حفظ آن متحمل شده‌اند و امروز یکی از مستحکم‌ترین حکومت‌های جهان را داریم که به رغم همه دشمنی‌ها، سربلند و پیروز به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به جلسه فوق العاده امروز گفت: قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها امسال به تصویب رسید، هرچند درآمد پایداری برای شهرداری‌ها به همراه نداشته اما انضباط مالی به دنبال داشته است. براین اساس عوارض شهرداری برای وصول باید در فرجه قانونی اعلام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق این قانون خدمات، مانند مراکز نرخ حوزه تفریحی، حمل و نقل و… به هزینه عوارض کل شهرداری اضافه شد که تا سی‌ام بهمن باید انتشار عمومی پیدا کند و تکلیف داریم تا پانزدهم بهمن این موارد را به تصویب برسانیم.

وی تصریح کرد: از ماه‌ها قبل همکاران ما در مدیریت شهری شروع به کار کردند و لوایح در این حوزه آماده و بررسی شد. در طول ۱۰ جلسه کمیسیون تلفیق، از ۲۷ دی‌ماه، این موارد، اعداد و قیمت‌ها با حساسیت فراوان مورد بررسی قرار گرفت. بیش از پنجاه ساعت در طول این ۱۰ جلسه، لوایح متعددی را بررسی کردیم و امروز به صورت اجمالی ۲۴ لایحه در صحن علنی بررسی نهایی و به رأی گذاشته می‌شود.

نورصالحی بیان کرد: به طور همزمان بودجه ۱۴۰۲ نیز بررسی شده است. بعد از جلسه امروز، جلسات تلفیق بررسی بودجه شروع می‌شود که آن نیز تا سی‌ام بهمن به تصویب و برای تایید به مراجع ذی‌ربط ارسال می‌شود.