شهردار اصفهان گفت: بخشی از پروژه‌های پیش بینی شده برای سال آینده، پروژه‌هایی است که در دل مناطق و محلات شکل می‌گیرند، براین اساس سعی شده این پروژه‌ها از مسیر گفت‌وگو با مردم و مسأله یابی با آنها تعریف شود، البته در کنار این موضوع، به برنامه توسعه شهر نیز توجه داریم. علی قاسم‌زاده در […]

شهردار اصفهان گفت: بخشی از پروژه‌های پیش بینی شده برای سال آینده، پروژه‌هایی است که در دل مناطق و محلات شکل می‌گیرند، براین اساس سعی شده این پروژه‌ها از مسیر گفت‌وگو با مردم و مسأله یابی با آنها تعریف شود، البته در کنار این موضوع، به برنامه توسعه شهر نیز توجه داریم.

علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار. کرد: مهم‌ترین موضوع این روزهای شهرداری اصفهان بودجه سال ۱۴۰۲ است که پیش‌نویس آن آماده و تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته برای سال ۱۴۰۲، ۲۱ هزار و ۱۳۳ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، افزود: بخشی از پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال آینده در دل مناطق و محلات شکل می‌گیرد، براین اساس سعی شده است این پروژه‌ها از مسیر گفت‌وگو با مردم و مسئله‌یابی با آنها تعریف و تبیین شود، البته در کنار این موضوع، به برنامه توسعه شهر نیز توجه داریم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دیدگاه شورای اسلامی شهر اصفهان این بود که مردم درباره بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان مشارکت و دیدگاه‌های خود را مطرح کنند، گفت: در این راستا مردم می‌توانند با ورود به سامانه sana.isfahan.ir از پروژه‌ها اطلاع پیدا کنند و نظر و دیدگاه خود را درباره پروژه‌ها و عددی که به آنها اختصاص داده شده است، در این سامانه ثبت و از این طریق به اطلاع مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان برسانند.

وی تاکید کرد: همچنین شهروندان، صاحب‌نظران و علاقه‌مندانی که تقاضای شرکت در جلسات بحث و بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان را به صورت حضوری دارند، در سامانه sana.isfahan.ir ثبت‌نام و در زمان مقرر، نظرات خود را در مرکز پژوهش‌های شورا مطرح کنند .

شهردار اصفهان گفت: هدف از این اقدام، ایجاد شفافیت در بودجه و اطلاع یافتن مردم است تا اگر دیدگاه، پیشنهاد و اصلاحیه‌ای پیرامون بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان دارند، با مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان به اشتراک بگذارند و از این طریق به بهبود روند عملکردی سال آینده کمک کنند.