به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بانوان فرهیخته الگو و مایه افتخار جامعه ما هستند و نیاز است که به نوجوانان و جوانان معرفی شوند. محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور هفتاد و یکمین جلسه علنی شورا اظهار کرد: به مناسبت تقارن جلسه امروز با ایام مبارک میلاد حضرت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بانوان فرهیخته الگو و مایه افتخار جامعه ما هستند و نیاز است که به نوجوانان و جوانان معرفی شوند.

محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور هفتاد و یکمین جلسه علنی شورا اظهار کرد: به مناسبت تقارن جلسه امروز با ایام مبارک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر جمعی از بانوان فرهیخته اصفهان در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شوند.

وی افزود: امسال در اقدامی نو، رهبر معظم انقلاب دیداری اختصاصی با جمعی از بانوان سراسر کشور داشتند. ما نیز به نوبه خود از تعدادی از بانوان فرهیخته در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این بانوان فرهیخته الگو و مایه افتخار جامعه ما هستند، البته اگر قرار بود از همه بانوان فعال تجلیل کنیم تعداد بسیار بود به همین علت شهرداری در مراسم دیگری از جمع بیشتری از بانوان فعال عرصه‌های مختلف تجلیل خواهد کرد.

وی ادامه داد: نیاز است که چهره‌های حوزه‌های مختلف به جوانان و نوجوانان معرفی شوند تا از توانمندی‌های آن‌ها برای ارائه به دیگران استفاده شود.

نورصالحی خاطرنشان کرد: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی مختلف به ویژه شهرداری اصفهان این است که مجموعه جشن‌های میلاد حضرت فاطمه (س) با کیفیت مناسبی برگزار شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تجلیل از خدمات سردار اشتری فرمانده سابق فراجا گفت: انتصاب سردار رادان که از فرماندهان موفق این عرصه بوده‌ است را تبریک عرض می‌کنم. هر دو بزرگوار از همشهریان عزیز ما هستند. این نشان می‌دهد که مجاهدت‌ها، تلاش‌هاو شایستگی‌های مدیران اصفهانی سبب شده تا همواره در سطح نخست در کشور فعالیت داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر آمادگی دارد که به تقویت و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز نیروی انتظامی در شهر اصفهان کمک کند.