به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و انهدام باند سارقان منازل نیمه ساز با۶۹ فقره سرقت در شهرستان نجف آباد خبر داد. سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل نیمه ساز آن ها در شهرستان نجف آباد موضوع به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و انهدام باند سارقان منازل نیمه ساز با۶۹ فقره سرقت در شهرستان نجف آباد خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل نیمه ساز آن ها در شهرستان نجف آباد موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی های صحنه های وقوع جرم و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق در این رابطه شده که ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی دقیق و ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان هنگامی که با مستندات و ادله محکم پلیس مواجه شدند به ناچار لب به اعتراف باز کرده و به ۶۹ فقره سرقت منازل نیمه ساز در شهرستان نجف آباد و فروش اموال مسروقه به ۲ مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی درپایان با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند به همشهریان توصیه کرد: هنگام ساخت و ساز، به استحکام و ایمنی منزل به اندازه زیبایی آن اهمیت دهیم.راه های ورودی ساختمان را ایمن سازیم و برای ایمنی بیشتر منزل خود از سیستم های حفاظتی همچون دزدگیر و دوربین مداربسته استفاده کنیم.