به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با هدف افزایش تعاملات شهرداری و مخابرات در راستای هوشمندسازی شهری، تفاهم نامه ای فی ما بین مخابرات اصفهان و شهرداری شهرضا منعقد شد. مدیر مخابرات منطقه اصفهان، در جلسه ای که بدین منظور با حضور حبیب قاسمی شهردار شهرضا و جمعی از مدیران و مسئولین مخابراتی در اداره مخابرات […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با هدف افزایش تعاملات شهرداری و مخابرات در راستای هوشمندسازی شهری، تفاهم نامه ای فی ما بین مخابرات اصفهان و شهرداری شهرضا منعقد شد.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان، در جلسه ای که بدین منظور با حضور حبیب قاسمی شهردار شهرضا و جمعی از مدیران و مسئولین مخابراتی در اداره مخابرات شهرستان شهرضا برگزار شد؛ گفت: با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و لزوم ارائه خدمات الکترونیکی به مردم عزیز در قالب شهر هوشمند، تعامل میان شهرداری و مخابرات ، می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهر هوشمند و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شود.

اسماعیل قربانی افزود: توسعه فیبر نوری پیش‌نیاز هوشمندسازی شهر است و امضای این تفاهم نامه می تواند موجب تسریع در روند توسعه زیرساختهای فیبرنوری به عنوان پیشرفته ترین و بروزترین شبکه ارتباطی ثابت در سطح شهرستان شود.

گفتنی است، مساعدت برای احداث فیبر نوری در حوزه پایش تصویری و دعوت از شرکت‌های مطرح کشور در زمینه هوشمندسازی شهری به منظور بررسی روند پیشرفت شهر هوشمند و افزایش سطح تعاملات دو مجموعه از جمله مواردی است که در این نشست مورد توافق طرفین قرار گرفت.