به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دنبال بارش‌های رحمت الهی و جاری شدن بعضی رودخانه‌ها، همچنان جریان آب را در زاینده‌رود داریم که به نشاط مردم کمک می‌کند، لذا امیدواریم سال ۱۴۰۲ نیز این جریان پایدار بماند. محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دنبال بارش‌های رحمت الهی و جاری شدن بعضی رودخانه‌ها، همچنان جریان آب را در زاینده‌رود داریم که به نشاط مردم کمک می‌کند، لذا امیدواریم سال ۱۴۰۲ نیز این جریان پایدار بماند.

محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: از تمام کسانی که برای رفاه مردم زحمت می‌کشند، به‌ویژه همکاران خود در شهرداری اصفهان که شهر را آماده عید نوروز می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امیدواریم این تلاش‌ها مانند سال‌های گذشته پرثمر و سبب ایجاد خاطره خوش برای مسافران و همشهریان باشد.

وی تصریح کرد: به‌دنبال بارش‌های رحمت الهی و جاری شدن بعضی رودخانه‌ها، همچنان جریان آب را در زاینده‌رود داریم و این به نشاط مردم کمک می‌کند، لذا امیدواریم در سال ۱۴۰۲ نیز این جریان پایدار بماند، مردم از این نعمت بهره‌مند باشند و مسئولان نیز در راستای آسایش مردم تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تلاش دولت برای ساماندهی شرایط اقتصادی گفت: در هفته اخیر با سازوکارهای دولت، با روند افزایش نرخ‌ها برخورد شد و بابت این موضوع باید از دولت تشکر کنیم و امیدواریم در سال آینده نیز همین روند مثبت ادامه داشته باشد.