به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در ابتدای تاسیس و بهره برداری با تولید سالانه یک میلیون تن محصولات فولادی کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر این میزان را به بیش از ۷ میلیون تن تختال رسانده که این اتفاق و دیگر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در ابتدای تاسیس و بهره برداری با تولید سالانه یک میلیون تن محصولات فولادی کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر این میزان را به بیش از ۷ میلیون تن تختال رسانده که این اتفاق و دیگر افتخارات فولاد مبارکه مرهون تلاش کارکنان دیروز و امروز این شرکت است.

مهدی کفایت معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، در آیین تجلیل از بازنشستگان این شرکت و خانواده‌های آنان اظهار کرد: فولاد مبارکه در ابتدای تاسیس و بهره برداری با تولید سالانه یک میلیون تن محصولات فولادی کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر این میزان را به بیش از ۷ میلیون تن رسانده که این اتفاق و دیگر افتخارات فولاد مبارکه مرهون تلاش کارکنان دیروز و امروز این شرکت است.

وی افزود: فولاد مبارکه شرکتی سرآمد در کشور است و جا دارد از دستاوردهای سی‌ساله این شرکت برای صنعت و اقتصاد به نحوی شایسته تقدیر شود. این دستاوردها به دستان توانمند و با همت بازنشستگان فعلی (کارکنان وقت) شرکت از همان سال‌های ابتدایی فعالیت حاصل شده و آثار تلاش‌های آنان در جای‌جای کشور ساری و جاری است.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه نشان کرد: کارکنان دهه‌های گذشته فولاد مبارکه که اکنون بازنشسته شده‌اند، نقش مهمی در پیشرفت اقتصاد و صنعت کشور داشته‌اند و امروز این عزیزان را به‌عنوان سرمایه‌های فولاد مبارکه می‌دانیم.