به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بزرگترین همایش فعالان حوزه مسکن در اصفهان برگزار می شود. این همایش را موسسه خیریه امام حسین علیه السلام روز ۳ اسفند ماه همزمان با ولادت امام حسین علیه السلام و روز مهندس برگزار می کند. عبداله کوپایی از پیشکسوتان و فعالان مسکن ابراز امیدواری کرد در این همایش مسکن […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بزرگترین همایش فعالان حوزه مسکن در اصفهان برگزار می شود.

این همایش را موسسه خیریه امام حسین علیه السلام روز ۳ اسفند ماه همزمان با ولادت امام حسین علیه السلام و روز مهندس برگزار می کند.

عبداله کوپایی از پیشکسوتان و فعالان مسکن ابراز امیدواری کرد در این همایش مسکن افراد نیازمند تامین شود و در نوبت نیازمندان به مسکن تسریع شود.

وی با اشاره به فعالیت ۴۰ ساله خیریه امام حسین علیه السلام اصفهان در تامین مسکن افراد نیازمند افزود: متقاضیان مسکن شاید یک سال در نوبت بمانند و نقش خیریه این است که بتواند هر چه سریع تر نیاز نیازمندان را برطرف کند.

مجید شیخ سجادیه متخصص و مشاور حوزه صنعت ساختمان هم گفت: برگزاری این همایش می تواند زمینه ساز همگرایی بیشتر برای ساخت مسکن قشر ضعیف در اصفهان باشد.

شیخ سجادیه از حضور اعضای انجمن انبوه سازان در همایش بزرگ فعالان مسکن در روز سوم اسفندماه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: حضور اعضای این انجمن در همایش سوم اسفند گامی برای خانه دار شدن اقشار ضعیف باشد.