به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس‌جمهور در بدو ورود به شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سفر ما استانی نیست، گفت: اجرای عدالت اولویت دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان خواهد بود. رئیس‌جمهور در بدو ورود به شهرستان کنارک سیستان و  بلوچستان بیان داشت: سفر ما استانی نیست و در این سفر حضور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس‌جمهور در بدو ورود به شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سفر ما استانی نیست، گفت: اجرای عدالت اولویت دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان خواهد بود.

رئیس‌جمهور در بدو ورود به شهرستان کنارک سیستان و  بلوچستان بیان داشت: سفر ما استانی نیست و در این سفر حضور ما در سواحل مکران خواهد بود و از پروژه‌های این بخش بازدید خواهیم داشت.

 

وی افزود: اجرای عدالت برای همه نقاط استان مهم است و مبنای ما برای اجرای عدالت آمایش سرزمینی است و در این منطقه باید کارهای بیشتری برای توسعه استان صورت گیرد.

 

گفتنی است؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی، دقایقی پیش جهت افتتاح بازارچه مشترک مرزی (پیشین _ مند) و همچنین چندین طرح عمرانی و زیربنایی دیگر از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد.

 

بازدید از پروژه کشت و صنعت مکران، آب شیرین کن ایمواسکو، نشست اقتصادی با سرمایه گذاران و دیدار با سران طوایف از جمله دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به استان است.