به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرح «ضیافت» تا دوازدهم فروردین در بازارهای کوثر اصفهان خبرداد. امیرحسین ماه‌آورپور در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: طرحی با عنوان «ضیافت» ویژه ماه مبارک رمضان تا دوازدهم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرح «ضیافت» تا دوازدهم فروردین در بازارهای کوثر اصفهان خبرداد.

امیرحسین ماه‌آورپور در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: طرحی با عنوان «ضیافت» ویژه ماه مبارک رمضان تا دوازدهم فروردین در بازارهای کوثر اصفهان برای توزیع اقلام تنظیم بازار از جمله برنج، مرغ منجمد، خرما، لبنیات و ماکارونی با تخفیف ۲۰ تا ۳۵ درصدی در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با مجموعه‌ای از بازارهای کوثر در خدمت مسافران و شهروندان است.

این مقام مسئول افزود: فعالیت بازارهای کوثر برای نوروز از حدود دو هفته قبل از سال نو آغاز شد و با توجه به حضور شهروندان برای خرید مایحتاج شب عید، تمهیدات لازم درباره اقلام اساسی همچون گوشت، برنج و مرغ اندیشیده شد تا حجم مناسبی از این کالاها در بازارها ذخیره شود و در این ایام در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بازارهای کوثر تا روز سیزدهم فروردین از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی است.

ماه آورپور گفت: طرحی با عنوان «ضیافت» ویژه ماه مبارک رمضان تا دوازدهم فروردین در بازارهای کوثر اصفهان برای توزیع اقلام تنظیم بازار از جمله برنج، مرغ منجمد، خرما، لبنیات و ماکارونی با تخفیف ۲۰ تا ۳۵ درصدی در حال اجرا است.