به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جریان آب در زاینده رود بسیار مهم است و اثرات آن به کل کشور تسری پیدا می‌کند بنابراین در بودجه سال آینده باید به این حوزه توجه جدی داشت. عباس حاج‌رسولی‌ها با اشاره به همزمانی بررسی بودجه کشور و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جریان آب در زاینده رود بسیار مهم است و اثرات آن به کل کشور تسری پیدا می‌کند بنابراین در بودجه سال آینده باید به این حوزه توجه جدی داشت.

عباس حاج‌رسولی‌ها با اشاره به همزمانی بررسی بودجه کشور و بودجه شهرداری اظهار کرد: در حوزه آب باید توجه خاصی به اصفهان داشت و در بودجه کشور نیز باید به آن توجه شود.

وی افزود: تولید و بهره وری که به وسیله آب در فلات مرکزی رقم می‌خورد با نگاه ویژه به حوزه آب و زاینده‌رود محقق می‌شود.

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از محیط زیست نیز نباید غافل شد زیرا به علت خشکی زاینده‌رود اثرات جبران ناپذیری به آن وارد می‌شود. بنابراین جریان آب در زاینده رود بسیار مهم است و اثرات آن به کل کشور تسری پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر تلاش نمایندگان اصفهان در مجلس برای پیگیری موضوع آب در بودجه ۱۴۰۲ کشور، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس به نظرات رهبر معظم انقلاب که در سال ۱۳۸۰ در اصفهان مطرح کردند توجه داشته باشند.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به لزوم نگاه به حمل و نقل عمومی در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری گفت: مترو باید در اولویت باشد، هزینه لازم از نقاط مختلف تامین شود تا هرچه سریع‌تر خط دو آماده و احداث خط سه شروع شود.